امام جمعه اردکان:

مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی در اولویت ارائه خدمات حمایتی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» در مورد اهمیت کمک به نیازمندان و قدردانی از خیرین و صنایعی که با حمایت‌های خود اداره بهزیستی شهرستان را یاری می‌کنند،گفت: مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی در اولویت ارائه خدمات حمایتی هستند.
کد خبر: ۵۹۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ - 11June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردکان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان در اولین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی با بهزیستی با اشاره به آیات و روایاتی در مورد اهمیت کمک به نیازمندان و قدردانی از خیرین و صنایعی که با حمایت‌های خود اداره بهزیستی شهرستان را یاری می‌کنند، اظهار داشت: مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی در اولویت ارائه خدمات حمایتی هستند.

امام‌جمعه اردکان ضمن تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری برای معلولان و مددجویان بهزیستی به‌جای کمک‌های موردی به‌منظور ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان، تصریح کرد: مسأله دیگری که باید در شهرستان موردتوجه قرار گیرد، آگاهی از آسیب‌های اجتماعی و مشکلاتی است که قشر‌های مختلف را تهدید می‌کند و تحقق این مهم، نیازمند ایجاد مراکز مشاوره و دسترسی آسان عموم افراد به مشاور در سطح شهرستان، محلات و مدارس است.

مدیرکل بهزیستی استان یزد نیز بابیان اینکه یکی از وظایف شورای مشارکت‌های مردمی، ترویج فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت مردم و بخصوص خیرین در امر کمک‌رسانی به نیازمندان است، گفت: بهزیستی استان بیش از ۳۲ هزار معلول و ۷۰۰ نفر از ایتام را تحت پوشش دارد.

رئیس اداره بهزیستی اردکان نیز از جذب بیش از ۱۶۴ میلیارد ریال مشارکت مردمی طی سال گذشته توسط این اداره و مؤسسات همسو با بهزیستی خبر داد و خواستار ایجاد زمینه لازم جهت استقلال اقتصادی جامعه هدف و مراکز وابسته برای ارائه هرچه بهتر خدمات شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار