مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد؛

لزوم تلاش برای تولید با کیفیت و کمیت بالا در جهاد کشاورزی

حجت‌الاسلام والمسلمین «رضاپور» با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی کار مجاهدانه شبانه روزی و مخلصانه دارد، گفت: باید برای تولید باکیفیت و کمیت بالا تلاش شود.
کد خبر: ۵۹۵۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 11June 2023

لزوم تلاش برای تولید با کیفیت و کمیت بالا در جهاد کشاورزیحجت‌الاسلام والمسلمین «محمدعلی رضاپور» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی نیازمند کار مجاهدانه شبانه روزی و مخلصانه است، اظهار داشت: همانطور که در آرم و نشان جهاد کشاورزی مشاهده می‌شود، باید برای تولید باکیفیت و کمیت بالا تلاش شود و هم تلاش شود این مسیر در ریل خود باقی بماند.

وی با بیان اینکه برخورد سیاسی، نگاه ذوقی و سلیقه‌ای به جهاد کشاورزی ممنوع است، افزود: جهاد کشاورزی دستگاه تخصصی و فنی است و نگاه حزبی، دیپلماتیک و سیاسی به این دستگاه ممنوع است و باید افراد متخصص کار متخصصانه با امانت را انجام دهند.

این مسئول با اشاره به تشکیل سازمان جهاد کشاورزی به فرمان امام راحل در ۲۷ خرداد بیان کرد: علت تشکیل جهاد سازندگی خدمت به همه مردم و توجه به همه اقصی نقاط کشور و همچنین ایجاد شبکه لطف و عنایت حکومت اسلامی در اقصی نقاط کشور بود.

به گفته حجت‌الاسلام والمسلمین رضاپور شعار «همه با هم جهاد سازندگی» یکی از دلایل تشکیل جهاد کشاورززی است تا همه مشارکت کنند و مردم و دولت و همه تفکرات و سلایق در کنار هم باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها