دانش آموزان البرزی در کوه نور الشهدا با شهیدان تجدید پیمان کردند

جمعی از دانش آموزان مدارس کرج با شرکت در اردوی کوهنوردی کوه نور الشهدای کرج، ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام کوه نور الشهدای عظیمه کرج با شهدا تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۵۹۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 12June 2023

دانش آموزان البرزی در کوه نور الشهدا با شهیدان تجدید پیمان کردندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، صبح امروز جمعی از دانش آموزان مدارس کرج با اهتمام جمعی از پایگاه‌های مقاومت بسیج در جهت آشنایی با سیره شهدا و تداوم راه آن‌ها با شرکت در اردوی کوه نوردی کوه نور الشهدای عظیمه کرج با آرمان‌های شهدا تجدید کردند و در جهت تداوم راه آن‌ها هم قسم شدند.

دانش آموزان در این آیین فرهنگی ورزشی، معنوی پس از ادای احترام، غبارروبی، عطر افشانی و قرائت فاتحه بر مزار شهدا، صبحانه را در این مکان فرهنگی صرف کردند و طی سخنرانی جمعی از مربیان حلقه صالحین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج با سیره شهدا آشنا شدند.

این آیین فرهنگی، معنوی، ورزشی با اهتمام پایگاه مقاومت بسیج منطقه۶ اسلام آباد کرج، پایگاه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز، مسجد حضرت ولیعصر (عج)، کانون فرهنگی حضرت سیدالشهداو با مشارکت حلقه صالحین شهید ابراهیم هادی، شهید مرحمت بالازاده، شهید عباس دانشگر، شهید بهنام محمدی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار