وصیت نامه شهید «علی اکبر راست»:

پدر و مادر عزیزم من راه شهادت را آگاهانه انتخاب کرده‌ام

شهید «علی اکبر راست» در وصیت نامه خود آورده است: پدر و مادر عزیزم راه شهادت را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و در صف لشکریان اسلام قرار گرفتم اگر لیاقت آن را داشته باشم ان‌شاءالله در این راه شربت شهادت را خواهم نوشید.
کد خبر: ۵۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 12June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «علی اکبر راست» پانزدهم مهر ۱۳۴۱ در شهرستان تفت به دنیا آمد. تا سوم متوسطه رشته اقتصاد درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیست و چهارم تیر ۱۳۶۱ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به سر، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای مرکزی زادگاهش واقع است.

در ادامه وصیتنامه شهید را از نظر می‌گذرانید:

سلام بر پدر و مادر عزیزم که فرزندی تربیت کرده و به جبهه حق علیه باطل.

فرستاده‌اند شاید این وصیتنامه وقتی بدست شما برسد که من دیگر در این جهان مادی نباشم نمی‌دانم چطور از زحماتی که درباره من کشیده اید تشکر کنم فقط امیدوارم خداوند به شما اجر دهد.

پدر و مادر عزیزم من این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌ام و در صف لشکریان اسلام قرار گرفتم اگر لیاقت آن را داشته باشم ان‌شاء‌الله در این راه شربت شهادت را خواهم نوشید.

پدر و مادر عزیزم اصلاً برای من ناراحت نباشید و برایم گریه نکنید و صبر را پیشه خود قرار دهید و این راه را آزمایش الهی بدانید که برای امتحان بندگانش قرار داده است من به این سخن امام حسین (ع) لبیک گفتم که مدام در گوشهایمان طنین افکنده آیا کسی هست که مرا یاری کند و من نیز مثل دیگر شهیدان لبیکش گفتم.

این دنیا فانی و زود گذر است و باید طی کنیم و مرگ شتری است که در خانه هر کسی خواهد خوابید پس چه بهتر که این یک دفعه مردنمان در راه خدا و برای دین خدا باشد و ان‌شاء‌الله زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و از تمام برادرانم میخواهم تفنگم را بدست گیرند و راهم را ادامه بدهند و به اسلام خدمت کنند و پیرو خط امام باشند و اصل ولایت فقیه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و همیشه یار و یاور امام عزیز باشند.

و از خواهرم می‌خواهم زینب‌وار صبر داشته باشد و مثل کوه در مقابل سختی‌ها بایستد و پیام رسان خون شهیدان باشد. با درود به رهبر کبیر انقلاب که حق بزرگی به گردن همه مان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار