رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

مراکز آموزشی از مهمترین ارکان توسعه بخش سلامت است

«عبدالملکی» مراکز آموزشی را از مهمترین ارکان توسعه بخش سلامت برشمرد و گفت: برنامه های متعددی از قبیل توسعه بخش‌های آموزشی و پژوهشی و بهداشتی درمانی در استان پیش بینی یا در حال اجرا است که نویدبخش آینده ای مترقی برای مردم استان است.
کد خبر: ۵۹۶۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 12June 2023

مراکز آموزشی از مهمترین ارکان توسعه بخش سلامت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «فریدون عبدالملکی» رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در نشست مجموعه معاونان، مدیران ستادی، مسئولان، کارشناسان و رابطان حقوقی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار داشت: در چند ماه آینده شورای حقوقی دانشگاه با هدف بهبود خدمتگزاری به مردم و نیز شفاف سازی فرایندهای حقوقی تشکیل می شود.

فریدون عبدالملکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کردستان به دلیل برخورداری از گلوگاه های مختلف حقوقی از قبیل مراجعین، استخدامی‌ها، دستگاهها، املاک متعدد، تعاملات بیرون بخشی و موارد دیگر همواره از مسایل پیچیده حقوقی برخوردار است که حل و رفع موثر آنان به تلاش و دانش حقوقی بالایی نیاز دارد و تاکنون نتایج مطلوبی حاصل شده است.

وی مسوولان و کارکنان حقوقی دانشگاه را به تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی در مدت زمان مناسب توصیه کرد و افزود: بسته شدن پرونده های موجود، منجر روان‌تر شدن حرکت دانشگاه در مسیر پیشرفت و توسعه بخش سلامت استان می شود که نتیجه نهایی آن، بهبود خدمات رسانی به مردم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مراکز آموزشی را از مهمترین ارکان توسعه بخش سلامت برشمرد و گفت: برنامه‌های متعددی از قبیل توسعه بخش‌های آموزشی و پژوهشی و بهداشتی درمانی در استان پیش‌بینی یا در حال اجرا است که نویدبخش آینده‌ای مترقی برای مردم استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار