برگزاری جلسات قرآن پیشکسوتان دفاع مقدس قم با محوریت مناسبت های انقلاب+تصاویر

جلسات قرآنی اعضای سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و مناسبت های انقلاب و دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۵۹۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶ - 12June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم-علیرضا صادقیان پور؛ جلسات قرآنی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم با بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ذکر یاد و خاطره شهدا به صورت دو هفته یکبار در منازل افراد برگزار می شود.

در جلسه قرآن اخیر پیشکسوتان که به صورت ویژه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان حاضر در جبهه دشت آزادگان و سوسنگرد برگزار شد، حجت الاسلام حیدری فر از جانبازان دوران حماسه و ایثار به بیان تفسیر و ترجمه آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

«احمد گرجی» پیشکسوت دفاع مقدس نیز مروری بر بیانات مهم و کلیدی مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تأکید بر بحث ایمان و امید را مورد اشاره قرار داد.

بزرگداشت پنجاه و سومین سالگرد شهادت آیت الله سید محمدرضا سعیدی نخستین مجتهد شهید نهضت امام خمینی(ره) نیز از دیگر محورهای جلسه قرآن اخیر پیشکسوتان جهاد و شهادت قم بود.

برگزاری جلسات قرآن پیشکسوتان دفاع مقدس قم با محوریت مناسبت های انقلاب+تصاویربرگزاری جلسات قرآن پیشکسوتان دفاع مقدس قم با محوریت مناسبت های انقلاب+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها