مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

طرح جهادی شهید «عجمیان» در مدارس لرستان اجرا شد

«عزتی» گفت: مرحله دوم طرح جهادی شهید «عجمیان» با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار این استان اجرا شد.
کد خبر: ۵۹۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳ - 12June 2023

طرح جهادی شهید «عجمیان» در مدارس لرستان اجرا شد

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «رضا عزتی» مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز (دوشنبه) در جلسه‌ای با موضوع چگونگی اجرای طرح جهادی شهید «عجمیان» هدف آن بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار لرستان، اظهار داشت: از جمله اهداف عالی نظام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی در همه سطوح است که در این بین عدالت آموزشی اساسی‌ترین مقوله عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.

وی گفت: امروز نیز هدف نظام آموزشی ما برقراری عدالت آموزشی به معنای واقعی آنکه همانا برقراری امکانات لازم برای تحصیل مناسب همه دانش آموزان فارغ از شهر و روستا و منطقه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با تاکید بر لزوم اجرای سریع، مؤثر و مطلوب طرح شهید «عجمیان» در استان محروم لرستان، در رابطه با جایگاه این طرح جهادی، گفت: مقام معظم رهبری همواره بر انجام کارهای جهادی اینچنینی تاکید داشته‌اند و بارها تذکر داده‌اند که کشور را جز با روحیه جهادی و کار جهادی نمی‌توان به آن نقطه‌ی مطلوب خود رساند.

عزتی در ادامه از همکاری و همراهی خوب اداره کل نوسازی مدارس تشکر کردند.

یونس بهاروند مدیر کل نوسازی مدارس لرستان نیز در این جلسه، گفت: هدف این طرح آماده سازی مدارس برای ورود دانش آموزان به مدارس در مهرماه و شروع یک سال تحصیلی همراه با نشاط است.

وی از جمله اهداف دیگر اجرای این طرح را آشناسازی دانش آموزان با انجام کارهای جهادی برشمرد و گفت: حضور دانش آموزان در سطوح مختلف اجرای این طرح را ضروری است.

بنابراین گزارش، فاز اول طرح شهید «عجمیان» در نوروز امسال اجرا شد و اکنون مرحله تابستانی این طرح در حال اجرا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار