مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «رمضانعلی کارگران بافقی» برگزار شد

پیکر مطهر جانباز سرافزار دفاع مقدس شهید حاج «رمضانعلی کارگران» بر روی دستان مردم شهید پرور بافق از حوزه محمد رسول الله (ص) تا امام زاده عبدالله بافق تشییع و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 12June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، پیکر مطهر جانباز سرافزار دفاع مقدس شهید حاج رمضانعلی کارگران بر روی دستان مردم شهید پرور بافق از حوزه محمد رسول الله (ص) تا امام زاده عبدالله بافق تشییع و در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
 
«دهقانی زاده» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق گفت: در این آئین پیام «مهران فاطمی» استاندار یزد توسط حجت الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خوانده شد.
 
وی افزود: شهید حاج رمضانعلی کارگران بافقی در دوران دفاع مقدس بار‌ها به جبهه‌های حق برای دفاع از دین و انقلاب اسلامی اعزام شد و در سال ۱۳۶۷در عملیات بیت المقدس ۴ در شاخ شمیران شرکت کرد و در آن عملیات هر ۲ پای خود را از دست داد. 
 
دهقانی‌زاده گفت: او سال‌ها با درد و رنج ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس، سختی‌ها و رنج‌ها را به جان خرید تا اینکه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی در روز ۲۲ خرداد ماه دعوت حق را لبیک گفت و به دوستان و همرزمان شهیدش پیوست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار