مقاومت ۳ هزار روزه یمنی‌ها مقابل متجاوزان و رژیم صهیونیستی

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
کد خبر: ۵۹۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶ - 13June 2023

مقاومت ۳ هزار روزه یمنی‌ها مقابل متجاوزان و رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله، اظهار داشت: ملت این کشور یک حماسه پایداری طی سه هزار روز مقاومت دربرابر دشمن متجاوز رقم زدند.

بن حبتور افزود: این پایداری و مقاومت، حماسه‌ای فراتر از آن چیزی است که ملت‌ها طی جنگ‌های جهانی اول و دوم نشان دادند.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن ادامه داد: ملت یمن بعد از سه هزار روز، توانایی رقم زدن معجزه‌ها را دارد و عملاً این کار را به دور از حساب و کتاب‌های افراد ذلیل، انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: ما مقاومت مردم یمن و شرایط آن‌ها را در این سه هزار روز از تجاوز و محاصره، باید با امکانات و توانمندی‌های ائتلاف متجاوز سعودی مقایسه کنیم.

بن حبتور خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی گفت: در مقابل شما یک فرصت برای تحقق صلح در برابر صلح وجود دارد و ما آماده بازگشت به نقطه نخست درگیری با متجاوزان هستیم. این شما هستید که باید دست از بازی با اتحاد یمن و حمایت مالی از مزدوران بردارید.

وی تاکید کرد: فرمانده انقلاب یمن، بذر پایداری را در جان مردم این کشور و آرامش را در مهمترین و خطرناک‌ترین دوره‌های جنگ، کاشت. احترام مردم یمن به تاریخ این کشور و صبر پیشه کردن در کنار یک فرمانده صادق و شجاع، پیروزی امروز را رقم زد.

بن حبتور خاطر نشان کرد: مقاومت ملی سه هزار روزه، بدون حضور یک فرمانده شجاع امکان پذیر نبود. یمن بخش مؤثر و فعالی از مقاومت در برابر هژمونی غربی صهیونیستی بر منطقه و به ویژه بر فلسطین است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها