پیام مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی شهادت «رسول مهدوی‌پور»

حجت‌الاسلام هاشمی در پیامی شهادت مدافع امنیت «رسول مهدوی‌پور» را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهیدپرور استان تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 13June 2023

پیام مدیرکل بنیاد شهید لرستان در پی شهادت «رسول مهدوی‌پور»به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «هبت‌الله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت مدافع امنیت، سرگرد «رسول مهدوی‌پور» پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع وطن سرگرد رسول مهدوی‌پور به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام و مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان لرستان صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع از امنیت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار