مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان خبر داد؛

مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان در تالیف و چاپ ۱۰ رمان دفاع مقدس

«فلاح» گفت: تالیف و چاپ ۱۰ رمان از زندگی سرداران اسلام همزمان با دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید این استان در برنامه اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۹۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 13June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «فرشید فلاح» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست با حجت‌الاسلام سیدمحسن «حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به سابقه و سرآمدی استان و نویسندگان این استان در عرصه داستان نویسی اظهار داشت: تالیف و چاپ ۱۰ رمان از زندگی سرداران اسلام همزمان با دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید این استان در برنامه اجرایی این اداره کل قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه استانی بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان گفت: در برگزاری این اجلاسیه و کنگره شهدای استان سمنان برنامه‌های قرآنی نیز پیش‌بینی شده و قرار است طرح تلاوت نور و محافل قرآنی به یاد شهدای این استان در مساجد برگزار شود.

فلاح همچنین از مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری این کنگره خبر داد و ابراز داشت: با همکاری این کانون‌ها فیلم‌های دفاع مقدس در مساجد استان سمنان اکران شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با موضوع دفاع مقدس و نیز آثار و تالیفات روحانیت را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: فعالیت‌های فرهنگی هنری به این مناسبت در استان سمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار