نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار شد؛

قوه قضاییه با بانیان حادثه تروریستی ایذه مماشات نکند

اینجانب شهادت سرباز فداکار اسلام و میهن، شهید محمد قنبری را به خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم و تاکید دارم، مسوولان قضایی در برخورد با بانیان و تحریک کنندگان حادثه تروریستی ایذه هیچ مماشاتی به خرج ندهند.
کد خبر: ۵۹۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 13June 2023

قوه قضاییه با بانیان حادثه تروریستی ایذه مماشات نکندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در پیام ارسالی خود به‌مناسبت شهادت سرگرد «محمد قنبری»، شهید مدافع امنیت در حادثه تروریستی ایذه نوشت: شهادت مردان خدا پاداش زندگی مجاهدانه و مخلصانه این شهید برای اسلام و وطن است.

وی در پیام خود افزوده است: نگاه‌های زمینی شهادت را در قالب اتفاق و حادثه می‌بینند ولی روشن ضمیران نیک می‌دانند که تقدیر الهی بر مرگ سرخ مردان خدا رقم خورده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این پیام آورده است: اینجانب شهادت سرباز فداکار اسلام و میهن، شهید محمد قنبری را به خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم و تاکید دارم، مسوولان قضایی در برخورد با بانیان و تحریک کنندگان حادثه تروریستی ایذه هیچ مماشاتی به خرج ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار