بدرقه باشکوه مردم کرمانشاه از شهید مدافع امنیت «سجاد امیری»

پیکر مطهر شهید «سجاد امیری»، بسیجی حافظ امنیت امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان کرمانشاه تشییع و تا گلزار شهدای شهر کرمانشاه بدرقه و در کنار سایر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۹۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 13June 2023

بدرقه با شکوه مردم کرمانشاه از شهید امنیت «سجاد امیری»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، پیکر شهید «سجاد امیری» که روز یکشنبه ۲۱ خرداد در درگیری با اشرار مسلح در کرمانشاه به شهادت رسید امروز سه‌شنبه طی مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه این شهر از مقابل مسجد جامع این شهر تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید با حضور شمار زیادی از شهروندان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و همرزمان این شهید والا مقام از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان آزادی برگزار و در گلزار باغ فردوس شهر کرمانشاه خاکسپاری شد.

در این مراسم اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید که توسط آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه انجام شد، پیکر این شهید بر دوش قشرهای مختلف مردم، خانواده معظم شهیدان و مسئولان تشییع و پس از انتقال به گلزار شهدای کرمانشاه در آنجا در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

مشایعت کنندگان پیکر این شهید مدافع امنیت را ضمن سینه‌زنی و عزاداری در مسیر حرکت خود با ندای لبیک یا حسین (ع) تشییع کردند.

حضور جوانان و نوجوانانی که با احساسات و درونی پاک و با شور و عشق حسینی برای بوسه بر تابوت پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت اشک ماتم می ریختند از جلوه های خاص و باشکوه آیین بدرقه این شهید سرافراز بود.

کوچه‌ها و خیابان‌های شهر کرمانشاه و مسیر استقبال از این شهید مدافع امنیت امروز میدانی از شکوه عاشقانه کربلا و صحنه اشک ها و حسرت مادران داغداری بود که به عشق حسین و ارادت به ساحت این سرباز امنیت نوای دلنشین و جانسوز لبیک یا حسین (ع) می‌سرودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار