آغاز استقرار طرح‌های محتوایی در موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی

استقرار طرح‌های محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی با حضور «یعقوب هوشیار» و دریادار دوم «رضا عباسی» و جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 13June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، استقرار طرح‌های محتوایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی با عناوین «ما رایت الا جمیلا»، «جهاد اکبر»، «انا فتحنا لک فتحا مبینا» و «السلام علیک یا عشق» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان آغاز شد.

طرح «ما رایت الا جمیلا» با هدف به تصویر کشیدن آخرین لحظه‌های معنوی شهادت فرمانده لشکز 31 عاشورا سردار سرلشکر پاسدار  شهید «مهدی باکری» در موزه دفاع‌مقدس اجرا می‌شود.

این طرح‌ها با هدف تجهیز و تکمیل محتوای فرهنگی باغ موزه دفاع‌ مقدس اجرایی می‌شود تا نسل جدید و جوان جامعه ضمن بازید از آنها، با ایثار و رشادت‌های فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس‌استان بیشتر آشنا شوند.

این مراسم با حضور «یعقوب هوشیار» شهردار تبریز و دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان و جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع‌ مقدس استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌ مقدس استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار