فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاح دستاوردهای نداجا؛

پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

فرمانده کل ارتش گفت: ما بحران داعش در منطقه را با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را قطع می‌کنیم.
کد خبر: ۵۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ - 25November 2015

پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با حضور در مراسم افتتاح دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه بوشهر، اظهار داشت: تشکیل گروههای تروریستی در منطقه آخرین ترفند دشمنان است؛ داعش آخرین دستپروده آمریکا است؛ که با توطئه و سرپرستی رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهایی که فریب خوردهاند، شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه برای ما مسلم است که بحران را هم با قدرت پشت سر میگذاریم و پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع میکنیم، افزود: قدرت دریایی منطقه توسط مسلمانان در منطقه بهدست میآید و انشاالله با همکاری مسلمانان، توطئه دشمن را خنثی و قلم پایشان را در منطقه خرد میکنیم.

فرمانده کل ارتش با تبریک روز نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: روز نیروی دریایی ارتش بهانهای بود که در استان شهیدپرور بوشهر که بنیان دفاعی همهجانبه دریایی و سبقه دینی دارد، دور هم جمع شویم.

صالحی اضافه کرد: امروز در این مکان مقدس، سپاهی، ارتشی و سایر نیروها برای پاسداشت قدرت جمهوری اسلامی جمع شدهایم. خلیج فارس برای ما در طول تاریخ مهم بوده و دفاع منطقهای در سواحل خلیج فارس با انگیزه دینی و قدرت ملی است.

وی با گرامیداشت شهید رئیسعلی دلواری و شهید همتی فرمانده عملیات «مروارید» گفت: رزمندگان در این عملیات راه نفوذ آبی را بر دشمن بستند و این همیشه یادآور این مطلب است که دشمن بداند اگر به این منطقه نگاه چپ کند، همان قدرت ملی شکل میگیرد و با این قدرت است که نیروی دریایی بهعنوان نیروی راهبردی در خلیج فارس و اقیانوسهای دوردست قدرتنمایی میکند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه همه قدرت ما از محرم و صفر است، گفت: این روزها شاهد قدرتنمایی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی در مرزهای ایران هستیم و اینکه میگوییم «راه ما، راه حسین است»، در واقع تبلور همین قدرتنمایی است.

صالحی با بیان اینکه دشمن با همه تجهیزات خود به میدان میآید، اما با تمام توان خود هم نمیتواند هیچ غلطی کند، تصریح کرد: آخرین ترفندهای آنان شکل دادن گروههای تروریستی است و آخرین آن داعش است؛ که بهدست آمریکا و با توطئه رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهای منطقه شکل گرفته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار