فرمانده پایگاه بسیج سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد؛

برگزاری رزمایش «همه با هم رشد تولید» در استان مازندران

«براری» از برگزاری رزمایش «همه با هم رشد تولید» به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷ - 13June 2023

برگزاری رزمایش «همه با هم رشد تولید» در استان مازندران«الیاس براری» فرمانده پايگاه بسيج سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از برگزاری رزمایش «همه با هم رشد تولید» در استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: این برنامه به‌مناسبت هفته جهاد کشاورزی با حضور گروه‌های جهادی تخصصی کشاورزی، دام‌پروری و دام‌پزشکی در بازه زمانی هفت روزه از ۲۱ تا ۲۷ خرداد در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رزمايش در جهت گرامیداشت یاد خاطره سرداران جهادگر و ۱۶۹ شهید سنگرساز بی‌سنگر مازندران و «احمد صالحی» شهید شاخص سازمان بسیج جامعه کشاورزی کشور و از شهدای مدافع امنیت برگزار می‌شود.

براری با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ گروه جهادی در این حوزه به کار خدمت‌رسانی در سطح استان فعالیت دارند، ادامه داد: انجام ویزیت و واکسیناسیون رايگان، ضدعفونی و بهداشت جایگاه دام، برگزاری کلاس آموزشی در حوزه دام‌پروری در جهت پیشگیری و مقابله با انواع بیماری‌های دام و طیور، اصول تغذیه، ارائه‌ خدمات مشاوره‌ای و برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی در حوزه تولیدات زراعی و باغی، همزمان با بازدید از مزارع و باغات از جمله فعالیت‌های این گروه‌ها محسوب می‌شود.

به گفته فرمانده پایگاه بسیج سازمان جهاد کشاورزی مازندران، برخی از گروه‌های جهادی، پزشک معالج جهت ویزیت رایگان مردم را به همراه دارند.

وی همچنین بیان کرد: گروه‌های جهادی در پایان ارائه خدمات، به دیدار خانواده‌های معظم شهدای روستا‌های هدف می‌روند و از این خانواده‌های معزز قدردانی می‌کنند.

براری خاطرنشان کرد: این رزمایش با همکاری بسیجیان سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اداره کل دام‌پزشکی مازندران و سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید «امین طبرسی»، «صمصام طور» و «اکبر اسفندیاری»، گفت: دیدار با خانواده‌ معظم جهادگر شهید «اکبر اسفندیاری» امروز عصر به‌مناسبت هفته‌ جهاد کشاورزی از سوی مسئولین استانی و شهرستانی میاندورود برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها