مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز:

تحقق سلامت اخلاقی جامعه در گرو زیست عفیفانه است

«آقایی» با بیان اینکه زیست عفیفانه از نگاهی عمیق‌تر و فراگیر‌تر به مسأله عفاف و حجاب می‌نگرد، گفت: تحقق سلامت اخلاقی جامعه در گرو زیست عفیفانه است.
کد خبر: ۵۹۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ - 13June 2023

تحقق سلامت اخلاقی جامعه در گرو زیست عفیفانه استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «معصومه آقایی» مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز، اظهار داشت: ایده‌آل ما جهت زندگی در جامعه، زیست عفیفانه است.

وی با بیان اینکه حوزه بانوان استانداری البرز در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارای برنامه ریزی جامعی است، افزود: در اداره امور بانوان استانداری البرز ، فراتر از موضوع عفاف و حجاب کارگروهی به نام زیست عفیفانه تشکیل شده که عفاف و حجاب یکی از زیرمجموعه‌های آن است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان داری البرز با اشاره به اینکه رویکرد کارگروه زیست عفیفانه در حوزه عفاف و حجاب باید رویکردی سلبی و ایجابی باشد، بیان کرد: باید زیرساخت‌های فرهنگی برای رعایت عفاف و حجاب ایجاد شود.

آقایی با تاکید بر اینکه به‌شدت در حال ایجاد فرآیندهای مطلوب برای تحقق زیست عفیفانه در همه جوانب زندگی بانوان هستیم، خاطرنشان کرد: در کارگروه زیست عفیفانه علاوه بر نگاه حاکمیتی، نگاه مردمی هم وجود دارد و می‌توان از بستر آن تحول بزرگی در جهت فرهنگ عفاف و حجاب به وجود آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار