مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

ولایت‌پذیری، مردمی، ساده زیستی و کارآمد بودن مهمترین ویژگی جامعه روحانیت است

سرهنگ کریمی گفت: ولایت‌پذیری، مردمی، انقلابی، جهادی، ساده زیستی و کارآمد بودن مهمترین ویژگی جامعه روحانیت است که باید تبیین شود و جامعه روحانیت در طول انقلاب همواره در کنار مردم بوده و با عملکرد موفق خود توانسته کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب را اثبات کند.
کد خبر: ۵۹۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷ - 13June 2023
سراسر بیانات مقام معظم رهبری پشتوانه قرآنی دارندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (سه شنبه)  در اولین پیش کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اراک اظهار داشت: استان مرکزی بیش از ۱۱۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اقدامات مختلفی در راستای روحانیت و شهدای روحانی انجام شده که همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: برگزاری دو اجلاسیه تخصصی که بیش از ۵۰ عنوان راهبردی در ذیل این اجلاسیه ها با رویکرد تبیین و پژوهش تقش روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی انجام شد مهمترین اقدام بوده و کارگروه روحانیت ستاد کنگره شهدای استان در موضوعات مختلف همچنان پویا و فعال است.
 
وی افزود: ولایت پذیری، مردمی، انقلابی، جهادی، ساده زیستی و کارآمدی مهمترین ویژگی جامعه روحانیت است که باید تبیین شود و جامعه روحانیت در طول انقلاب همواره در کنار مردم بوده و با عملکرد موفق خود توانسته کارآمدی مکتب اسلام و انقلاب را اثبات کند.
 
سرهنگ کریمی ادامه داد: برگزاری کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری یک اقدام راهبردی و موثر خواهد بود و قطعا همه توان استان برای برگزاری باشکوه و مناسب این کنگره پای کار خواهد آمد و ضرورت دارد این برنامه ها برای اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف برگزار شود.
 
وی تأکید کرد: سراسر بیانات و فتاوای مقام معظم رهبری پشتوانه قرآنی دارند و تبیین و معرفی آنها برای جامعه بسیار برکات موثری خواهد داشت و جامعه را به سمت پیشرفت و سعادت خواهد برد.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: ستاد کنگره شهدای استان از ۷ سال گذشته اقدامات راهبردی در حوزه تبیین اندیشه های امامین انقلاب در دستور کار گذاشته و طرح های بلند مدت و کوتاه مدت در حال برگزاری هستند و مهمترین جامعه هدف برنامه ها نسل جدید است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار