معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

همایش منطقه‌ای سمن‌های مبارزه با مواد مخدر در البرز برگزار می‌شود

«ولی‌پوری» از برگزاری همایش منطقه‌ای سازمان‌های مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر در البرز خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ - 13June 2023

همایش منطقه‌ای سمن‌های مبارزه با مواد مخدر در البرز برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس معاون استانداری البرز، «مرتضی ولی پوری» در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: یکی از اهداف این همایش توسعه گفتمان اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و نقش سازمان‌های مردم نهاد در تحقق آن است که در این همایش موضوعات مختلفی در همین زمینه مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی افزود: تأکید رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بر اجتماعی کردن و استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت مردم برای مقابله با معضل اعتیاد در کشور بوده و یکی از راهبرد‌های مهم ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز همین است.

معاون استاندار گفت: باید در حوزه آسیب‌هایی نظیر شیوع مواد مخدر از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی بهره ببریم، زیرا ظرفیت و توان دستگاه‌های اجرایی در عرصه پیشگیری و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی محدود است.

ولی پوری تصریح کرد: در این رابطه لازم است دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز پای کار آمده و حمایت‌های لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از برنامه‌های مورد نظر برای اجرا در حاشیه این همایش شامل برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بهبودیافتگان مواد مخدر و توانمندی‌های سمن‌های عرصه مقابله با معضل اعتیاد، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با موضوع آثار مخرب مصرف مواد مخدر و اهدای بسته‌های فرهنگی به افراد شرکت کننده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار