دیدار مدیر کل دامپزشکی استان یزد با خانواده طلبه شهید «میرزا محمد بیکی»

«فاتحی‌نیا» با حضور در گلزار شهدای بخش عقدا ضمن غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا و ادای احترام نسبت به مقام شامخ این شهدای گرانقدر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.
کد خبر: ۵۹۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶ - 13June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «علی فاتحی نیا» مدیر کل دامپزشکی استان یزد به همراه جمعی از مسئولین شهرستان اردکان و جهادگران بسیجی شرکت کننده در اردوی جهادی دامپزشکی با حضور در گلزار شهدای بخش عقدا ضمن غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا و ادای احترام نسبت به مقام شامخ این شهدای گرانقدر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
 
شرکت کنندگان در این برنامه همچنین با حضور در منزل طلبه شهید «میرزا محمد بیکی» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده این شهید بزرگوار از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کردند.
 
شهید «میرزامحمد بیکی سروعلیا» یکم فروردین ۱۳۴۵، در روستای سروعلیا از توابع شهرستان اردکان به دنیا آمد. پدرش محمدرحیم، کشاورزی می‌کرد و مادرش جمیله بیگم نام داشت. تا سوم متوسطه در رشته تجربی درس خواند. سپس به فراگیری علوم دینی سال دوم حوزه پرداخت. طلبه بود. به عنوان بسیجی به جبهه رفت. ششم بهمن ۱۳۶۵، با سمت آرپی جی زن در شلمچه توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار