پیام تسلیت استاندار یزد در پی درگذشت مادر شهید «علیرضا عالمی‌زاده»

«مهران فاطمی» در پیامی درگذشت والده مکرمه و مومنه، مرحومه حاجیه مریم عالمی؛ بیت معظم شهید والامقام «علیرضا عالمی‌زاده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷ - 13June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در پیامی درگذشت والده مکرمه و مومنه، مرحومه حاجیه مریم عالمی؛ بیت معظم شهید والامقام «علیرضا عالمی زاده» را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
بیت معظم شهید والامقام علیرضا عالمی زاده 
 
سلام علیکم
 
در کمال تاسف خبر درگذشت والده مکرمه و مومنه آن شهید عزیز مرحومه حاجیه مریم عالمی و اصل و سبب تامل اینجانب و بسیاری از علاقه‌مندان و ارادتمندان به خانواده‌های معزز شهدا شد. 
 
بی گمان تربیت فرزندی صالح و سرافراز که دلاورانه و مخلصانه برای دفاع از دین خدا و تمامیت وطن در برابر دشمنان و بدخواهان سینه سپر کرده است و مدال زرین و پر افتخار ایثار و شهادت بر گردن خویش آویخت ذخیره مؤبد و با قیات و صالحات بزرگی برای آن مرحومه است که نزد خداوند حی سبحان اجری سترک وجزیل و پاداشی بزرگ و بی بدیل دارد. 
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت فقدان آن بانوی وارسته و به حق پیوسته به خانواده و بستگان از درگاه حضرت احدیت برای آن مرحومه مغفوره، رضوان و مزید غفران الهی و برای خانواده مصاف، سکینه خاطر و اجر وافر را مسئلت می کنم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار