با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور؛

پایگاه امداد و نجات شهدای «کوهی‌خیل» جویبار افتتاح شد

پایگاه امداد و نجات شهدای «کوهی‌خیل» جویبار امروز به صورت ویدئو کنفرانس توسط معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۵۹۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 13June 2023

پایگاه امداد و نجات شهدای «کوهی‌خیل» جویبار افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، پایگاه امداد و نجات شهدای «کوهی‌خیل» جویبار امروز به صورت ویدئو کنفرانس توسط معاون اول ریاست جمهوری افتتاح شد.

«فخاری» مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: پایگاه امداد و نجات شهدای کوهی خیل جویبار با حضور ویدئو کنفرانسی مخبر معاون اول ریاست جمهوری به صورت همزمان در سراسر کشور مورد افتتاح قرار گرفت.

فخاری افزود: این طرح در دو طبقه با زیربنای ۲۴۰ متر مربع با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری استانی و ملی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و برای تجهیز آن ۳ میلیارد ریال توسط خیّر غلامی هزینه شده است.

وی گفت: این پایگاه محور‌های مواصلاتی جویبار به ساری و محور جویبار به بابلسر که از جاده‌های پر خطر است را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: ۳۴ پایگاه به صورت شبانه روزی در نوار ساحلی و جلگه‌ای در مازندران فعال است که ۱۵ دستگاه آمبولانس در این مراکز فعالیت دارند.

فخاری گفت: امروز به صورت همزمان ۵ خانه هلال هم مورد افتتاح قرار گرفت و در سال جاری این سومین طرح امداد و نجات ساحلی است که افتتاح شد.

وی تصریح کرد: طرح دریا از اول تابستان به صورت رسمی در مازندران آغاز به کار خواهد کرد که ۱۶۰۰ ناجی با خودرو‌های آمبولانس و ۴۵ دستگاه موتورسیکلت در پیشگیری و کاهش غریق فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار