مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:

دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و تحریف باورها هستند

حجت‌الاسلام «کمالی» با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی و رسانه به دنبال ناامید کردن مردم، تحریف باورها و تضعیف اذهان عمومی هستند، گفت: دشمن سعی دارد تا با استفاده از فضای مجازی تمام نقشه‌ها و افکار خود را به مردم تحمیل کند و به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است تا از این طریق به اهداف خود برسد.
کد خبر: ۵۹۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱ - 14June 2023

دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم و تحریف باورها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «امین‌رضا کمالی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در جمع سربازان سپاه خراسان جنوبی، اظهار داشت: دوران سربازی فرصت کسب تجربه و مهارت است.

وی به دیدگاه‌های مختلف سربازان به دوره  خدمت سربازی اشاره کرد و بیان داشت: برخی از سربازان با دید خدمت به میهن خود این دوران را سپری می‌کنند، برخی فقط به دنبال گذراندن این دوران هستند و برخی به خدمت سربازی نگاه ملی‌گرایانه دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تبیین کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که برای حفظ و ماندگاری آن خون ۲۵۰ هزار شهید به پای آن ریخته شده و جمهوری اسلامی تنها کشوری که امروز توانسته حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

حجت‌الاسلام کمالی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی و رسانه به دنبال ناامید کردن مردم، تحریف باورها و تضعیف اذهان عمومی هستند، بیان داشت: این دیدگاه که جمهوری اسلامی کشور امام زمان(عج) است رمز ماندگاری و تداوم انقلاب اسلامی در این چهل و چهار سال بوده است.

وی به پیشرفت‌های علمی، صنعتی و دفاعی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز سران کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به پيشرفت‌های نظامی و دفاعی ایران اعتراف و اذعان دارند و این پیشرفت‌ها به برکت وجود جوانان انقلابی و دیدگاه‌های اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز ایران اسلامی به واسطه داشتن پهباد ها و موشک‌های فوق‌العاده پیشرفته جزو قدرت‌های نظامی برتر دنیا محسوب می‌شود که این امر باعث عصبانیت دشمن شده است.

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی مظلوم دنیا است، گفت: دشمن سعی دارد تا با استفاده از فضای مجازی تمام نقشه‌ها و افکار خود را به مردم تحمیل کند و به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است تا از این طریق به اهداف خود برسد.

وی به داشتن سواد رسانه در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای امروز دشمنان تأکید و مطرح کرد: اندیشه تمدن نوین اسلامی در برابر تفکر لیبرال دموکراسی غرب و تمدن غربی که معتقد است تفکری پیروز است که مبتنی بر سلاح باشد ایجاد شد و جوانان انقلابی در قالب این تفکر اسلامی در برابر اندیشه‌های پوچ و مادی گرای غربی قد علم کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز اندیشه اسلامی شکل گرفته و همچون طوفانی اسلام و انقلاب اسلامی قاره‌ها را می‌پیماید و تسخیر می‌کند اما یکی از برنامه‌های اصلی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی معدوم کردن نیروی انسانی ما است.

حجت‌الاسلام کمالی به شکست‌های مختلف رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز تمام کشورهای اروپایی، آسیایی به جمهوری اسلامی به عنوان  نماد اقتدار نگاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: به برکت دکترین ولایت، جانفشانی‌های شهدا، رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و ایستادگی‌ها و مقاومت مردم ایران فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و به قدرت برتر منطقه تبدیل شدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مشکلات جوانان برای ازدواج، عدم تمایل زوج‌ها به فرزندآوری و اختلافات خانوادگی از جمله نقشه‌های دشمن برای معدوم کردن نیروی انسانی جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار