دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع):

تمرکز بر اشتغال و تولید ثروت یک اصل مهم در محرومیت‌زدایی است

«آبرومند» گفت: راهکار رفع محرومیت این است که مردم آن مناطق ثروتمند شوند و به یک درآمدزایی خوب برسند، پس باید اولویت بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال باشد.
کد خبر: ۵۹۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ - 14June 2023

تمرکز بر اشتغال و تولید ثروت یک اصل مهم در محرومیت‌زدایی استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «جمال الدین آبرومند» دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) امروز در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری اظهار داشت: تمرکز بر اشتغال و تولید ثروت یک اصل مهم در محرومیت‌زدایی است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به ماموریت ها و اهداف این قرارگاه، رفع مشکلات محرومان و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف را از جمله اهداف این قرارگاه دانست و گفت: راهکار رفع محرومیت این است که مردم آن مناطق ثروتمند شوند و به یک درآمدزایی خوب برسند، پس باید اولویت بر کارآفرینی و ایجاد اشتغال باشد، زیرا عمده مشکلات محرومان به مساله کار و اشتغال بازمی‌گردد.

سردار آبرومند افزود: امروز ظرفیت خوبی در حوزه بسیج سازندگی و گروه های جهادی وجود دارد تا اقدامات اجرایی مستمر در این زمینه شکل گیرد و انتظار بر این است تا از تمام ظرفیت های دستگاه ها و نهاد های مسئول و ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کرد تا محرومیت ها رفع شود و نقش‌آفرینی سپاه استانها در این خصوص مهم و راهبردی است.

وی افزود: استان سمنان در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز دین خود را به این انقلاب ادا کرده است و امروز رسالت ما این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی و اقدامات جهادی، رنج محرومیت را از چهره استان برطرف کنیم.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) متذکر شد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت های موجود در استان استفاده  از فرصت ایجاد صنایع کوچک است که البته باید با محوریت بازگشت به روستا انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها