همزمان با دهه امامت و ولایت صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش «پیام آسمانی غدیر» در مازندران

همزمان با دهه امامت و ولایت همایش «پیام آسمانی غدیر» و تجلیل از مروجان آن در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ - 14June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همایش «پیام آسمانی غدیر» و تجلیل از مروجان آن، به همت دفتر نمایندگی بین‌المللی غدیر مازندران و در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی بنیاد بین‌المللی غدیر و به منظور ترویج فرهنگ غدیر و تجلیل از مروجان این پیام آسمانی برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری و مشارکت دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی، مراکز آموزشی و پژوهشی و مردم ولایتمدار استان به همراه نمایشگاه باشکوهی به عنوان «پیام آسمانی غدیر» در دهه امامت و ولایت برگزار و از دارندگان آثار برتر با اهداء جوایز نفیس همانند کمک هزینه عتبات عالیات، مشهد مقدس و هدایای نقدی تجلیل به عمل می‌آید.

عناوین و محتوای ارسال آثار تولیدی مربوط به حماسه غدیر در قالب آثار مکتوب؛ مقاله، شعر، داستان، دلنوشته و ... و آثار مجازی در قالب فیلم کوتاه، پادکست، تولید و تدوین صوتی موشن گرافی، انیمیشن و ... و همچنین آثار هنری و صنایع دستی، خوشنویسی، نقاشی طراحی، پوستر، عکس نوشته، معرق کاری، میناکاری و خاتم کاری و... را شامل می‌شود.

علاقمندان می‌توانند تصاویر آثار را را تا پنجم تیر به آدرس دبیرخانه واقع در ساری، خیابان انقلاب، ساختمان شماره ۲ استانداری، دفتر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر مازندران، کدپستی ۴۸۱۶۴۴۴۹۴۳ و یا به شماره مجازی ۰۹۲۲۰۰۲۶۵۳۴ در پیام رسان ایتا ارسال کنند؛ آثار هنری و صنایع دستی منتخب پس از اتمام نمایشگاه به صاحب اثر تحویل داده خواهد شد.

همایش «پیام آسمانی غدیر» چهارشنبه ۱۴ تیر ساعت ۸ صبح الی ۱۱ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش «پیام آسمانی غدیر» در مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار