فرمانده انتظامی لرستان:

نیروهای مسلح برای برقراری امنیت از بذل جان دریغ نمی‌کنند

«الهی» با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح برای برقراری نظم و امنیت از بذل جان دریغ نمی‌کنند، گفت: امروز نیروهای مسلح، ولایت‌مدار و ادامه‌ دهنده راه شهدا هستند و نمونه آن شهید مهدوی‌پور است.
کد خبر: ۵۹۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 14June 2023

نیروهای مسلح برای برقراری امنیت از بذل جان دریغ نمی‌کنند

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، «یحیی الهی» فرمانده انتظامی استان لرستان، امروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی‌پور» در شهرستان کوهدشت اظهار داشت: حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا عنایت خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی و نیروهای مسلح برای برقراری نظم و امنیت از بذل جان دریغ نمی‌کنند، افزود: امروز نیروهای مسلح، ولایت‌مدار و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و نمونه آن شهید مهدوی‌پور است.

الهی گفت: شهدای نیروی انتظامی وفاداری، ولایت‌مداری و از خودگذشتگی را از مکتب امام حسین (ع) یاد گرفته و مجموعه انتظامی فرزندان برومند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هستند که جهت حفظ و حراست از مرزها، امنیت مردم و کشورشان جانشان را در طبق اخلاص می‌گذارند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه روزانه شهدایی از مجموعه انتظامی در سراسر کشور تقدیم حفظ ارزش‌ها و امنیت کشور می‌شود که به آن افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: شهدا برگزیده خداوند متعال هستند و اعتقاد و باور ما این است کسانی‌ که به درجه رفیع شهادت می‌رسند، از طرف خداوند انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه تأکید روزانه ما به همکاران این است که در راستای نظم و امنیت مردم شتاب کنند، چراکه خدمت به مردم عنایت ویژه از طرف خداوند متعال است، گفت: شهید مهدوی‌پور چند ساعت قبل از شهادت با همسرش تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد آهنگ پیشوازی که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی است را برایش انتخاب کند.

الهی با بیان اینکه سنت قطعی خداوند مرگ است اما شهیدان به تعبیر قرآن زنده هستند و شهادت امری بافضیلت است، اضافه کرد: بارها از زبان علما و بزرگان شنیده‌ایم به کسانی که در راه خدا جنگیدند و کشته شدند مرده نگویید بلکه آنان زنده هستند و در نزد خدای خودشان روزی می‌خورند.

فرمانده انتظامی لرستان به مقام شفاعت شهید در روایات اسلامی اشاره کرد و گفت: در بیانی از امام جعفرصادق (ع) آمده است که چند گروه هستند که می‌توانند شفاعت کنند و یکی از آنان شهدا هستند که می‌توانند شفیع انسان‌ها شده و آنان را به همراه خودشان وارد بهشت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار