نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

نفش مهم رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: فعالیت‌های رسانه‌ای در عین تاثیرگذاری، بسیار پیچیده و سخت است چرا که رسانه در مقابل جنگ نرم دشمنان قرار گرفته و به فرموده امام راحل، صداوسیما دانشگاه عمومی است.
کد خبر: ۵۹۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳ - 14June 2023

نفش مهم رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمنان

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در دیدار با مدیرکل جدید و مسئولان صدا و سیمای استان آذربایحان غربی اظهار داشت: صدا و سیما در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارد و با تولید محتواها و پیام‌های هدفمند، در هدایت جامعه تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بزرگی در اختیار صداوسیما برای هدایت و مدیریت افکار عمومی قرار دارد اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، صدا و سیما یک تنه در مقابل هجمه‌های بی شمار دشمنان قرار گرفته است.

امام جمعه ارومیه افزود: فعالیت‌های رسانه‌ای در عین تاثیرگذاری، بسیار پیچیده و سخت است چرا که رسانه در مقابل جنگ نرم دشمنان قرار گرفته و به فرموده امام راحل، صداوسیما دانشگاه عمومی است.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: نقش آفرینی صدا و سیما در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی همچون راهپیمایی‌ها، انتخابات و راهپیمایی اربعین نقش محوری است و برای حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های مختلف، تاثیر بسزایی دارد.

مدیر کل جدید صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به سند تحول سازمان و تاکید بر هویت محوری و عدالت گستری در رویکرد کنونی سازمان گفت: صدا و سیما هم اکنون در جایگاه یک قرارگاه فرهنگی قرار گرفته است و با انسجام بخشی و همگرایی مجموعه‌ها، برای تعالی و توسعه استان در عرصه‌های مختلف تلاش خواهد کرد.

ناصر حجازی فر با بیان اینکه امید آفرینی و توجه به ایمان در برنامه‌ها و محتواهای صداوسیما در اولویت است تصریح کرد: انعکاس خدمات و دستاوردها و پیگیری مطالبات و مسائل مردم مورد تاکید است و در همه فعالیت‌ها، رضایت الهی مد نظر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها