مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

مدارس شاهد باید در تراز این نام بزرگ باشند

حجرگشت با اشاره به بروزرسانی دستورالعمل‌های مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد باید در تراز این نام بزرگ باشند.
کد خبر: ۵۹۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ - 14June 2023

مدارس شاهد باید در تراز این نام بزرگ باشند به گزارش دفاع‌پرس از البرز؛ صبح امروز ستاد شاهد استان البرز با حضور «علی حجر گشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، جمعی از معاونان بنیاد شهید استان البرز و سایر اعضای ستاد شاهد استان البرز برگزار شد.

«علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این جلسه با اشاره به شروع ثبت نام مدارس شاهد و الزام اولیا به ثبت نام در سامانه مربوطه، از همه اولیا در خواست کرد نسبت به ثبت‌نام در سامانه مربوطه و انجام فرایند امتیازبندی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در ادامه با اشاره به انتظار بالای اولیا و عموم افراد از مدارس شاهد، گفت: همه عوامل مدارس شاهد باید در تراز این نام بزرگ باشند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل یک جلسه ویژه برای ساماندهی مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد استان البرز در همه زمینه‌ها ساماندهی و پالایش خواهند شد.

حجرگشت با اشاره به تغییرات در سطح جامعه و تحولات مختلف گفت: نباید مدارس شاهد با دستورالعمل‌های چند دهه قبل اداره شود و نیاز به بروزرسانی دارد.

در ادامه این جلسه رئیس اداره شاهد و ایثارگر استان البرز گزارشی از وضعیت مدارس شاهد و آخرین وضعیت ثبت‌نام در مدارس شاهد استان البرز ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار