دعوت رییس مجمع نمایندگان البرز از مردم برای حضور در تشییع پیکر شهید «شجاعی»

«حدادی» از مردم شهیدپرور اسنان البرز برای حضور در تشییع و تدفین شهید والامقام «عیسی شجاعی» دعوت کرد.
کد خبر: ۵۹۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ - 14June 2023

دعوت رییس مجمع نمایندگان البرز از مردم برای حضور در تشییع و تدفین شهید والامقام «عیسی شجاعی»به گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی حدادی» نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید والامقام «عیسی شجاعی» طی پیامی مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان البرز را به حضور در تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

بسم رب المجاهدین وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیدلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ بازگشت پیکر شهید معزز عیسی شجاعی از شهدای روستای شهید پرور دنبلید شهرستان طالقان پس از سال‌ها دوری به زادگاهش، مایه عزت و سربلندی مردم این خطه از کشورمان و یادآور خاطره رشادت‌های آن غیورمردان و ایثارگران بزرگوار است.

عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان، از روز‌های آغاز انقلاب اسلامی تا کنون است و همه ما وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری این شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های ایشان هستیم.

بنده ضمن عرض تبریک و تسلیت به مردم عزیز و خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای خانواده معزز شهید والامقام علو درجات و آرزوی صبر، تندرستی و طول عمر دارم.

اینجانب از تمامی اقشار مردم استان دعوت می‌کنیم با حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهید عزیز در نقاط مختلف استان البرز، جلوه‌ای دیگر از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند و از درگاه خدای متعال برای این شهدای گرانقدر هم‌نشینی با اباعبدالله الحسین (ع) را مسألت داریم.

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس که به فیض شهادت نائل آمده پس از ۴۰ سال دوری به زادگاهشان بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار