در حاشیه اردوی راویان پیشرفت مطرح شد؛

مدیر‌عامل خبرگزاری دفاع مقدس: «جهاد تبیین»؛ مهم‌ترین دستور کار رسانه‌ها/ دشمن به‌دنبال وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی است

سردار «هاشمی‌دانا» با تاکید بر اینکه دشمنان به‌دنبال وارونه نشان دادن حقایق و دستاوردهای جمهوری اسلامی هستند، گفت: اگر مردم شریف ایران از داشته‌ها و پیشرفت‌های کشور اطلاع داشته باشند، تبلیغات منفی دشمن خود‌ به خود خنثی می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ - 14June 2023

مدیر‌عامل خبرگزاری دفاع مقدس: «جهاد تبیین»؛ مهم‌ترین دستور کار رسانه‌ها/ دشمن به‌دنبال وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، نخستین دوره اردوی راویان پیشرفت امروز (چهارشنبه) با هدف تبلور و بیان پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... با حضور مدیران و مسئولان رسانه‌های داخلی و خارجی به‌همت سازمان بسیج رسانه در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدمجید هاشمی‌دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو  با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی فعالیت‌های ارزنده‌ای صورت گرفته است، اظهار داشت: مع‌الاسف چون این اقدامات به درستی تببین و به اطلاع مردم رسانده نشده است، دشمن از این فرصت سوء استفاده می‌کند و حقایق را وارونه جلوه می‌دهد. 

سردار هاشمی‌دانا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر «جهاد تببین» تاکید دارند، تصریح کرد: در درجه اول باید داشته‌های خود را شناسایی و آن‌ها را به درستی عرضه کنیم.

وی راه‌اندازی اردوی راویان پیشرفت را جهت انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ضروری و مهم دانست و افزود: رسانه‌ها باید داشته‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درستی منعکس کنند؛ چون اگر مردم شریف ایران از داشته‌ها و پیشرفت‌های کشور اطلاع داشته باشند، تبلیغات منفی دشمن خود‌ به خود خنثی می‌شود. 

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس تصریح کرد: کشور ما هم مثل سایر کشورها علاوه بر نقاط قوت، نقاط ضعف، کمبود و کاستی‌هایی هم دارد و هیچ کس منکر این کاستی‌ها نیست، اما نباید فقط کاستی‌ها را منعکس کرد. 

سردار هاشمی‌دانا با بیان اینکه برجسته کردن کاستی‌ها خواست دشمن است، تا یأس و ناامیدی را در کشور نهادینه سازد، گفت: سایر کشورها، مقاومت کشور ما در برابر استکبار جهانی را برای خود الگو قرار می‌دهند که همین اقدام، دشمن را عصبانی کرده و هر روز علیه این نظام توطئه‌چینی می‌کند. 

مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس با تاکید بر روحیه خودباوری و امیدآفرینی به بازدید از شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموعه عظیم و غرورآفرین گل‌گهر شاهد یک اقدام جهادی بودیم که در مدت زمان کمی کاری به این عظمت انجام شده است؛ لذا در سایر حوزه‌ها نیز می‌توان از این اقدام جهادی که در این مجموعه صورت گرفته است، الگو گرفت و به توسعه و پیشرفت‌های عظیمی در حوزه‌های مختلف دست پیدا کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار