ادای دین استاندار فارس به شهدای کازرون

استاندار فارس در دور دوم سفرهای شهرستانی خود با حضور در گلزار شهدای کازرون نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای دین و احترام کرد.
کد خبر: ۵۹۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 14June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کازرون، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس امروز 24 خرداد در دور دوم سفرهای شهرستانی خود عازم شهر کازرون شد و به محض ورود به این شهر شهیدپرور با حضور در گلزار شهدای کازرون نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای دین و احترام کرد.

 استاندار فارس گفت: این سفر ماموریتی است که در آن شتاب بخشی به روند اجرای پروژه های عمرانی از جمله طرح های نهضت ملی مسکن دنبال خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد پنجاه و نهمین سفر به شهرستان‌های فارس و حضور در شهرستان کازرون نویدبخش توسعه و تصویب طرح های زیربنایی در شهرستان کازرون باشد.

استاندار فارس در این سفر یک روزه به بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شهر کازرون و بررسی روند اجرای آن، بازدید از بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون، بازدید از یک شرکت تولید کننده قطعات الکترونیک خودرو، بازدید از سد نرگسی، حضور در میز خدمت ویژه مردم و فعالان اقتصادی کازرون و شرکت در شورای اداری شهرستان از برنامه‌های سفر استاندار فارس خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها