با صدور پیامی؛

امام جمعه محمودآباد از همسر سردار شهید «علیپور» دلجویی کرد

حجت الاسلام والمسلمین «جباری» امام جمعه محمودآباد در پی هتک حرمت به همسر سردار شهید «علیپور» با صدور پیامی از ایشان دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۹۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳ - 15June 2023

امام جمعه محمودآباد از همسر سردار شهید «علیپور» دلجویی کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد جباری» امام جمعه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان محمودآباد در پی هتک حرمت آمر به معروف و همسر بزرگوار سردار شهید «ابوالقاسم علیپور» توسط فرد هتاک، پیام دلجویی و حمایت صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الرحمن الرحیم

قال الحکیم: ان الله یدافع عن الذین آمنوا

خواهر گرانقدر و همسر بزرگوار شهید حاج خانم علیپور، مطلع شدم هتاکه و قیحه‌ای در حین وظیفه امر به معروف جسارت به محضر ارزشمند جنابعالی شده و دست ناپاکش را به رویتان بلند کرده است؛ خدا می‌داند به محض شنیدن موضوع، همه وجودم از این خبر مغموم و مهموم شده است.

جا دارد مسئولین محترم و انقلابی و مردم حزب الله شهرستان خصوصا نهاد‌های انقلابی و فرهنگی، بویژه بنیاد شهید نسبت به این جسارت بیانیه محکومیت صادر و حمایتشان را از حریم شهدا و جایگاه والای آمر به معروف و ناهی از منکر اعلام کنند.

اینجانب در سرزمین وحی و در کنار بیت الله الحرام، ضمن تجدید عهد و اظهار حمایت خالصانه از بیوت شهداء از مسئولین و مردم غیور و شهیدپرور شهرستان انتظار اعلان محکومیت در کنار شناسایی و برخورد با هتاکه بیشرم را دارم و از نماینده مردم ولایتمدار شهرستان در مجلس انتظار می‌رود با نگاه به این عمل قبیح هتاکانه، دفاعیات لازم در بحث اصلاح ارزشی لایحه عفاف و حجاب در صحن مجلس اسلامی داشته باشند تا موجب تسکین آلام قلوب مردم عزیز و شریف این شهرستان شود.

شایسته است از فرماندهی سپاه، نیروی انتظامی و دبیر امر به معروف شهرستان نسبت به دلجویی و اظهار حمایت و محبت تقدیر و تشکر خالصانه داشته باشم. «جزاکم الله خیر الجزاء»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار