رئیس پژوهشکده امنیت داخلی:

شهدا در مقام قرب الهی هستند

سردار «بتولی» گفت: شهدا رفتند و رسالت خود انجام دادند و اکنون در قرب الهی هستند و ما نیز باید با الگوپذیری از شهدا راه و آرمان آنها را ادامه دهیم.
کد خبر: ۵۹۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 15June 2023

شهدا در مقام قرب الهی هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، یادواره شهدای دارلک و شهید مهدی امینی ‌با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد لطفعلی خان ارومیه برگزار شد.

سردار «سید حسن بتولی» رئیس پژوهشکده امنیت داخلی کشور در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا کار بسیار بزرگی کردند، آنها با تبعیت از ولی فقیه زمان خود جانشان را در راه دین و اسلام نثار کردند.

وی با اشاره به ویژگی های شهدا؛ ولایتمداری، صبر و استقامت در برابر سختی ها را از شاخصه های اصلی شهیدان برشمرد و افزود: چراکه آنان اعتقاد داشتند برای رسیدن به قرب الهی باید در راه خدا جهاد کرد.

سردار بتولی امنیت و آرامش کشور را مرهون ایثار و جانفشانی شهدا عنوان کرد و گفت: لذا باید قدردان شهیدان باشیم و نگذاریم یاد و نام شهدا به فراموشی سپرده شود.

وی بیان داشت: شهدا رفتند و به رسالت خود انجام دادند و اکنون در قرب الهی هستند، پس ما نیز می بایست با الگوپذیری از شهدا راه و آرمان آنها را ادامه دهیم.

رئیس پژوهشکده امنیت داخلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی امینی در وصف سیره شخصیتی این شهید والامقام ابراز داشت: ایشان فردی بودند که با دشمن هیچ سازشی نداشتند اما برای مردم و دفاع از آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار