فرمانده سپاه دشتی تاکید کرد؛

لزوم ترسیم آینده درخشان انقلاب در عرصه‌های مختلف برای جوانان

سرهنگ «زارعی تبار» گفت: جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب در عرصه‌های مختلف امری مهم و ضروری است.
کد خبر: ۵۹۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 15June 2023

لزوم ترسیم آینده درخشان انقلاب در عرصه های مختلف برای جوانانسرهنگ پاسدار «محمد‌رضا زارعی تبار»فرمانده سپاه شهرستان دشتی ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با اشاره به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت حضرت امام (ره) اظهار داشت: امام (ره) افق و فصل جدیدی از جهاد برای اقشار مختلف مردم و خصوصا بسیجیان ایجاد کرد و آن هم ترویج ایمان و امید در جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در این خصوص تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش آفرینی اقشار بسیج، بار دیگر جان و انگیزه مضاعفی به بسیجیان بخشید و امروز بسیجیان برای نبردی جدید و جهاد عظیم امید آفرینی آماده هستند.

فرمانده سپاه دشتی با بیان اینکه باید آینده  انقلاب برای جوانان ترسیم شود افزود:جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب در عرصه‌های مختلف به خصوص برای جوانان ونوجوانان امری مهم وضروری است.

سرهنگ «زارعی تبار» گفت: جهاد تبیین با رویکرد امیدآفرینی و ترسیم آینده درخشان انقلاب البته با منطق قوی و علمی و بیان دستاورد‌های عظیم انقلاب در عرصه‌های مختلف، یک رسالت مهم برای بسیجیان خصوصا صاحبان کلام و قلم می‌باشد که باید حماسه‌ها و پیشرفت‌ها را به خوبی روایت کنند.

وی افزود: اقشار تحصیلکرده بسیج باید پیشران و پیشگام میدان مقدس جهاد تبیین باشند و ارتباط خود با نسل جدید و نوجوان جامعه تقویت کنند و البته امروز نسل جدید و فعلی کشور از انگیزه و نشاط کافی برای حرکت روبه پیشرفت برخوردار است، ولی باید تجربیات و الگو‌های موفق به آن‌ها منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار