فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۳۶ سارق و ۱۰۱ معتاد متجاهر در اصفهان

سرهنگ«بساطی» از اجرای دستگیری ۳۶ سارق و ۱۰۱ معتاد متجاهر با اجرای طرح امنيت محله محور توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹ - 15June 2023

دستگیری ۳۶ سارق و ۱۰۱ معتاد متجاهر در اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «حسین بساطی» فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر در دستور کار قرار گرفتن طرح‌های امنیت محله محور، مرحله ديگری از این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خيز و دستگيری سارقان و خرده فروشان مواد و جمع‌آوری معتادان متجاهر روز گذشته با استفاده از توان حداکثری کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به دستگیری ۳۶ نفر سارق عنوان کرد: در این طرح ۱۱ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتور سيکلت مسروقه، ۳ قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و ۲ قبضه کلت به همراه ۲۷ عدد فشنگ جنگی و۲ تيغه قداره کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان همچنین از جمع‌آوری ۱۰۱ نفر معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ خبر داد و یادآور شد: از شهروندان می‌خواهيم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار