مدیر عملیات و سازماندهی راهیان نور مرکز اردویی و گردشگری سپاه قم خبر داد؛

اعزام زائران قمی کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب از ۵ تا ۲۳ تیرماه

«فرح آبادی» از اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب از قم طی ۱۶ مرحله از روز‌های ۵ تا ۲۳ تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳ - 15June 2023

اعزام زائران قمی کاروان‌های راهیان نور غرب و شمالغرب از ۵ تا ۲۳ تیرماه

«علی اصغر فرح آبادی» مدیر عملیات و سازماندهی راهیان نور مرکز اردویی و گردشگری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور از سفر‌های معنوی است که تاثیر بسزایی در تقویت روح حماسه و معنویت و ارتقاء ایمان و امید در زائران دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی اردو‌های راهیان نور تابستانی گفت: اردوی راهیان نور غرب و شمالغرب شامل بازدید زائران از مناطق عملیاتی و تپه الله اکبر سنندج، محل شهادت شهیدان زین الدین در دارساوین، یادمان بولفت و دوپازا، یادمان تمرچین، یادمان سیرانبند، یادمان شهید محمد بروجردی و یادمان شهید امینی خواهد بود.

مدیر عملیات و سازماندهی راهیان نور مرکز اردویی و گردشگری سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: اعزام زائران قمی به اردو‌های راهیان نور غرب و شمالغرب کشور در قالب ۱۶ اعزام و هر اعزام شامل سه دستگاه اتوبوس و ۱۵ دستگاه خودروی شخصی است.

فرح آبادی گفت: این اعزام‌ها از ۵ تیرماه آغاز شده و تا ۲۳ تیر ادامه خواهد یافت و علاقمندان می‌توانند حداکثر تا ۶ تیرماه جهت ثبت‌نام به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در سرتاسر استان قم مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۴۶۱۵۲۶۵ تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: هزینه اعزام زائران با اتوبوس هر نفر ۸۰۰ هزار تومان و با خودرو‌های شخصی نیز ۴۵۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها