مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

«الداغی» با شهادتش پرچم غیرت را به اهتزاز درآورد

حجت‌الاسلام «حسن‌زاده» گفت: در زمانی که دشمن همه توان خود را برای ترویج فرهنگ بی‌غیرتی و بی‌عفتی در جامعه غیور ما به کار گرفته بود، شهید حمیدرضا الداغی که نه طلبه و نه بسیجی بود، با خون و شهادت خود پرچم شهادت و غیرت را بالا برد.
کد خبر: ۵۹۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 15June 2023

«الداغی» با شهادتش پرچم غیرت را بالا بردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامیداشت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و حرکت «کاروان غیرت» که به مناسبت چهلمین روز شهادت این شهید والامقام برگزار شد، با بیان این‌که خداوند انسان‌های غیرتمند را دوست دارد، اظهار داشت: در زمانی که دشمن همه توان خود را برای ترویج فرهنگ بی‌غیرتی و بی‌عفتی در جامعه غیور ما به کار گرفته بود، شهید حمیدرضا الداغی که نه طلبه و نه بسیجی بود، با خون و شهادت خود پرچم شهادت و غیرت را بالا برد.

وی ادامه داد: حرکت شهید الداغی، پرچم دیار سربداران، دیار خراسان و ملت ایران را در همه ملل بالا برد و نگاه همه مردم دنیا را به ایران عزتمند و غیور معطوف کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: وقتی در هفتمین شب شهادت شهید الداغی، مراسم «شب شعر غیرت» در حرم رضوی برگزار شد، شعرای آئینی از سراسر کشور آثار خود را فرستادند اما نکته جالب این بود آثاری از پاکستان، کشورهای عربی منطقه و حتی کشورهای اروپایی به این مراسم ارسال شد و ارادت خود را به این شهید عزیز ابراز کردند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت «کاروان غیرت» به سمت سبزوار گفت: پیام کاروان غیرت این است که پرچم این شهید را زمین نخواهیم گذاشت و در مسیر او حرکت می‌کنیم؛ پویش «ما همه غیوریم»، می‌خواهد بگوید دشمنان این ملت کور خواندند و اشتباه هدف‌گذاری کردند، این ملت عاشورایی زمینه ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم خواهد کرد و پرچم اسلام و عدالت در سراسر گیتی را برافراشته خواهد کرد که پیغمبر اکرم (ص) این را بشارت دادند.

در پایان این مراسم، پرچم مطهر گنبد حرم حضرت ابالفضل (ع) بر دستان همسران شهدای والامقام خدادادی، زارع، صادقی، صابری و مادر شهید تقی‌پور بین حاضران گردانده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار