استاندار همدان:

حفظ مصالح و منافع ملی برای تمامی مدیران مهم است

«قاسمی‌فرزاد» گفت: آن چیزی که برای همه مدیران سطوح مختلف مهم و حیاتی است حفظ مصالح و منافع ملی، تمامیت ارضی و یکپارچگی کشور است.
کد خبر: ۵۹۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ - 15June 2023

حفظ مصالح و منافع ملی برای تمامی مدیران مهم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در افتتاحیه دوره یک‌روزه آموزش حکمرانی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران ستادی استان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر امید آفرینی تأکید کردند و اخیراً هم ایمان و امید را دو مؤلفه‌ی مهم برشمردند.

وی با بیان اینکه نحوه صحیح حکمرانی یکی از پیچیده‌ترین و سخت‌ترین فرآیندهای عرصه مدیریتی است، افزود: اگر جراح در عمل جراحی دچار اشتباه شود جان یک نفر به خطر می‌افتد اما در عرصه حکمرانی اگر تصمیم اشتباهی گرفته شود جان انسانهای بسیاری به خطر می‌افتد و مصالح و منافع ملی دچار چالش می‌شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در تمام سطوح مدیریتی باید از تجارب پیشکسوتان عرصه حکمرانی استفاده کرد. کسانی که در عرصه‌های مدیریت فعالیت می‌کنند باید با روش‌های تصمیم‌گیری و مقررات را به شایستگی آشنا باشند.

وی با بیان اینکه مدیران با گذراندن دوره‌های آموزشی حکمرانی می‌آموزند که در مسیر درست حرکت کنند، گفت: آن چیزی که برای همه مدیران سطوح مختلف مهم و حیاتی است حفظ مصالح و منافع ملی، تمامیت ارضی و یکپارچگی کشور است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه امروزه یکی از چالش‌های ساختار مدیریتی درگیری مدیر و مسئول با فضاهای غیررسمی است،تصریح کرد: هیچ مسئله‌ای، برای دمیدن اختلاف و تفرقه در کشور قابل توجیه نیست.

وی با بیان اینکه مسیر و آینده انقلاب اسلامی برای همه مشخص و روشن است و همه باید برای رساندن ایران به قله افتخار تلاش کنیم، متذکر شد: فضای مجازی به ابزاری برای آسیب رساندن به مردم و منافع ملی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار