فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری/ تأمین امنیت پایدار راهبرد نیروی پدافند هوایی است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور هدف اصلی و راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و این نیرو توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در دستور کار قرار می‌دهد.
کد خبر: ۵۹۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶ - 16June 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در سایت موشکی و راداری پدافند هوایی شهید علائی گناباد ضمن ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این یگان پدافندی، ساختمان جدید ستاد فرماندهی و چندین طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی را در این یگان افتتاح کرد.

در این بازدید، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، ضمن ابراز رضایت از توان رزم و پیشرفت طرح‌های عمرانی منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار داشت: امروز به لطف خداوند متعال منطقه پدافند هوایی شرق در طرح‌های جهادی در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرو است و این به برکت وجود کارکنان و مسئولان انقلابی و پرتلاش این منطقۀ پدافندی است.

وی تصریح کرد: تولید امنیت دائمی و پایدار راهبرد پدافند هوایی است و تجهیز گروه پدافند هوایی شهید علایی گناباد به سامانه‌های موشکی و راداری کاملاً بومی در راستای تحقق این هدف است و رزمندگان ما در یگان‌های پدافندی با آمادگی و هوشیاری کامل و با توکل به خداوند سبحان از حریم هوایی کشور حفاظت می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور هدف اصلی و راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و نیروی پدافند هوایی برای تحقق این مهم، توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در هر نقطه از کشور که لازم بداند در دستور کار قرار می‌دهد.

بنابراین گزارش، در بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت شهید علایی گناباد افزون بر افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ساختمان عملیات، ساختمان عقیدتی سیاسی، نمازخانه و مهمانسرا نیز در این سایت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار