نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

دیپلماسی فعال ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: دیپلماسی فعال ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار است.
کد خبر: ۵۹۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 16June 2023

دیپلماسی فعال ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: دیپلماسی فعال ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار است.

وی بیان کرد: امید و نگاه خوشبینانه به آینده توصیه موکد مقام معظم رهبری بوده و اگر با این کلید به رویارویی با معضلات پیش رو برویم، تمامی قفل‌ها باز شدنی و کسب موفقیت تضمینی خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دنیای امروز جنگ اراده هاست و هر کشوری که بتواند در این عرصه از مولفه‌های قدرت خود که همانا استقامت، پشتکار و اتکا به نیرو و توان داخلی است به بهترین شکل ممکن استفاده کند، موفق‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: کشور‌های مختلف به تاسی از جمهوری اسلامی در حال دلارزدایی از اقتصاد خود و جایگزینی ارز‌های دیگر هستند که این عامل باعث شده روز به روز قدرت ایالات متحده در اقتصاد جهانی کاهش یابد.

وی افزود: رویکرد و تلاش کشور‌های مختلف برای برقراری ارتباط با ایران اسلامی نشان می‌دهد که پروژه منزوی کردن ایران شکست خورده و ابزار تحریم زمینگیر و دیگر از توان لازم برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان برخوردار نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار