مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

اختتامیه جشنواره صدف زخمی در زنجان برگزار می‌شود

«موسوی» گفت: اختتامیه جشنواره صدف زخمی با تقدیر از شاعران برگزیده در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 16June 2023

سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان اظهار داشت: دوازدهمین دوره جشنواره استانی شعر صدف زخمی خرداد‌ماه سال ۱۴۰۱ توسط اداره کل حفظ اثار استان زنجان در هفت بخش فراخوان شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ بود، اضافه کرد: در این مدت حدود ۱۴۰اثر در هفت بخش جشنواره توسط دبیرخانه دریافت شد.

وی افزود: محور این جشنواره شعر دفاع مقدس؛ شعر دفاع با مضامین عاشورایی؛ شعر مقاومت ملل کشورهای اسلامی؛ شعر دفاع و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع و جنگ‌نرم، شعر دفاع در خوزه کودک و نوجوان، و نقش زنان در دفاع مقدس هفت بخش فراخوان جشنواره شعر صدف زخمی است.

موسوی با اشاره به اینکه در این دوره آثار پس از دریافت توسط دبیر اجرایی جشنواره بررسی و کدبندی و موضوع‌بندی شد، اضافه کرد: آثار بی نام و با کد در اختیار دو داور جشنواره برای بررسی و انتخاب آثار برتر انجام شد که داوران پس از بررسی آثار طی یک جلسه حضوری به بحث و گفتگو و اعلام کدهای برگزیده اقدام کردند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه در این دوره حدود ۱۴۰ اثر مرتبط به دبیرخانه رسید و از این بین ۱۴ نفر از شاعران در هفت بخش جشنواره انتخاب و یا شایسته تقدیر شناخته شدند، بیان کرد: اختتامیه جشنواره در سالن کتابخانه سهروردی همراه با تجلیل از شاعران و داوران جشنواره برگزار خواهد شد.‌

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار