در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

فرمانده مرزبانی فراجا: کشورهای همسایه حُسن همجواری را رعایت کنند/ اجازه قاچاق سلاح و مهمات به کشورمان را نخواهیم داد

سردار گودرزی با بیان اینکه در حاشیه مرز‌های ما بعضی از گروه‌های اشرار و مسلح حضور دارند، گفت: به کشور‌های همسایه متذکر شدیم تا حُسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند از خاک کشورشان اشرار مسلح و یا سلاح و مهمات وارد کشور ما شود.
کد خبر: ۵۹۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۷ - 17June 2023
فرمانده مرزبانی فراجا: کشورهای همسایه حُسن همجواری را رعایت کنند/ اجازه ورود سلاح و مهمات به کشورمان را نخواهیم دادسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به رصد و پایش شبانه و روزانه مرز‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به سازکار‌ها و ساختار‌هایی که در مرزبان وجود دارد هم‌اکنون وضعیت امنیت در مرز‌ها پایدار است.
 
سردار گودرزی با بیان اینکه ۹۷ درصد از نوار مرزی در اختیار مرزبانی فراجا است، گفت: در بعضی از مرز‌ها دیگر نیرو‌های مسلح برای برقرای امنیت در کنار مرزبانی قرار دارند؛ وظیفه ذاتی ما استیفای حقوق دولت و مرزنشینان و دیپلماسی قوی که با ۱۵ کشور همسایه داریم، است.
 
فرمانده مرزبانی فراجا افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از چین و روسیه بیشتری همسایه و مرز‌ها را داریم و امروز با همه کشور‌های همسایه یک دیپلماسی بسیار قوی و خوب داریم و مشکل خاصی وجود ندارد؛ البته در حاشیه مرز‌های ما بعضی از گروه‌های اشرار و مسلح هستند که به کشور‌های همسایه متذکر شدیم تا حُسن همجواری را رعایت کنند و اجازه ندهند از خاک کشورشان اشرار مسلح و یا سلاح و مهمات وارد کشور ما شود.
 
وی با بیان اینکه امروز مرزبانان با تقدیم جان خود جلوی اشرار مسلح ایستاده‌اند و امنیت را تامین می‌کنند، خاطرنشان کرد: مرزبانی قابل اتکا و اطمینان است و وضعیت مرز‌ها پایدار و امن است و مشکل خاصی نداریم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار