دیدار با بیش از ۱۲ هزار نفر از ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه در سال گذشته با پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهر یاسوج، استاندار و مشارکت سایر مسئولان با ۱۲ هزار و ۸۵۰ نفر از ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد دیدار صورت گرفت.
کد خبر: ۵۹۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 23May 2023

دیدار با بیش از ۱۲ هزار نفر از ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رضا پارسیان‌نژاد» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و با بیان اینکه در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲ هزار دیدار با ایثارگران برای استان کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی‌شده بود، اظهار داشت: این امر بدون همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی محقق نمی‌شد و باید هدف‌گذاری دقیقی برای اجرای طرح سپاس در سال ۱۴۰۲تعریف شود.

وی افزود: طرح سپاس در اجرای سیاست‌های نظام و مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست محترم جمهوری است که مسئولان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

پارسیان‌نژاد در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه این طرح در سال گذشته با پیگیری‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه شهر یاسوج، استاندار، فرمانده سپاه فتح و مشارکت سایر مسئولان اجرا و ۱۲هزار و ۸۵۰ دیدار با ایثارگران استان صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با اشاره به طرح دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۲ شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم اسلام کرده که این طرح از ۳ الی ۱۵ خردادماه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان برگزار و مسئولان با حضور در منازل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس از این عزیزان تجلیل خواهند کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار