قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل خبر داد؛

افزایش ۲۰ درصدی یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی اردبیل

موفق گفت: یارانه مددجویان کمیته امداد امام خمینی زنجان ۲۰ درصد و به ارزش ۸۰ هزار تومان به ازای هر نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۵۹۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ - 17June 2023

افزایش ۲۰ درصدی یارانه مددجویان کمیته امداد اردبیلبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «فرشید موفق» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل امروز (شنبه) در چهاردهمین جلسه شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل اظهار داشت: این افزایش ۲۰ درصدی، برای افرادی که بیش از ۷۰ درصد یارانه خود را در قالب کالابرگ خرید کنند اعمال خواهد شد که در این زمینه امیدواریم در شهر‌های مختلف اطلاع رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تا ۳۱ خرداد مدیران شهرستانی باید برای رفع نقص پرونده مددجویانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، اقدام کنند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل افزود: امیدواریم با این اقدامات و حمایت‌هایی که نهاد‌های انقلابی از ساخت مسکن مددجویان انجام می‌دهند، تا آخر شهریور بخشی از واحد‌های مسکونی تکمیل شده آماده بهره‌برداری شود.

موفق عنوان کرد: در قالب برنامه خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت نیز پرونده یک هزار و ۹۲۶ مددجو در اولویت حمایت و رسیدن به نقطه خودکفایی قرار گرفته تا خروج این خانواده‌ها را از چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی شاهد باشیم.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات به شکل منابع مردمی در کمک و مساعدت به نیازمندان تصریح کرد: در کنار تاکید بر توسعه منابع مردمی باید از هرگونه تعهد مازاد بر منابع جلوگیری کنیم تا از اسراف و تبذیر منابع جلوگیری شود.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل در مورد تشکیل کارگروه جذب سپرده صندوق امداد ولایت نیز گفت: این کارگروه در استان اردبیل شکل می‌گیرد تا شاهد به حداقل رسیدن اقساط معوقه دریافت کنندگان وام از صندوق باشیم.

موفق تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود در استان، اقساط معوقه به این صندوق از سوی دریافت کنندگان تسهیلات به زیر یک درصد برسد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل با اشاره به فصل تابستان و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، عنوان کرد: امیدواریم با همراهی کارکنان کمیته امداد امام خمینی کاهش مصرف برق را در ساعات اداری و غیراداری شاهد باشیم که براساس اعلام شرکت توانیر، کاهش ۳۰ درصدی برق در وقت اداری و ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری مورد تاکید و توجه است.

موفق از اجرای طرح پویش «نذر قربانی» در همه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم در این سنت حسنه مشارکت همه آحاد جامعه را در کمک‌رسانی به نیازمندان شاهد باشیم.

وی از مدیران شهرستانی خواست؛ در کنار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این ایام و برپایی سفره غدیر با محوریت مراکز نیکوکاری، در توزیع بسته‌های غذایی و تامین جهیزیه نوعروسان نیز اقدامات موثری انجام شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل متذکر شد: در این ایام مبارک باید حامی یابی و جذب کمک‌های مردمی در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم این کمک‌ها و نذورات را به موقع به دست نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار