معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان:

دولت سیزدهم اهتمام جدی بر اجرای ارزش‌های دینی و مذهبی دارد

حیاتی گفت: دولت اهتمام جدی بر اجرای ارزش‌های دینی و مذهبی دارد به همین منظور برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم پیاده روی اربعین حسینی لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای تأمین امکانات و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران انجام شود.
کد خبر: ۵۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 17June 2023

دولت سیزدهم اهتمام جدی بر اجرای ارزش‌های دینی و مذهبی داردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «ولی الله حیاتی» معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم اربعین حسینی در محل پایانه مرزی شیب عراق با حضور اعضای ستاد استانی اربعین حسینی استان و کشور عراق اظهار داشت: دولت اهتمام جدی بر اجرای ارزش‌های دینی و مذهبی دارد به همین منظور برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم پیاده روی اربعین حسینی لازم است برنامه‌ریزی دقیقی برای تأمین امکانات و تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به زائران انجام شود.

وی افزود: ایام اربعین امسال با گرمای شدید هوا در استان همراه است به همین دلیل از دستگاه‌های عضو ستاد اربعین حسینی ۲ کشور که شامل هفت کمیته مشترک است انتظار می‌رود هماهنگی بیشتری برای ارائه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل، اسکان زائران و امکانات رفاهی صورت گیرد تا آسیب ناشی از گرمای هوا به حداقل برسد.

حیاتی بر لزوم افزایش تعداد ناوگان حمل و نقل برای رفاه هرچه بیشتر زائران و ارائه خدمات سلامت محور در این آیین تاکید کرد و گفت: برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر مراسم بزرگ پیاده روی اربعین نیاز است که تعامل و همکاری بین مسئولان مربوطه استان خوزستان و کشور عراق بیش از پیش باشد.

 مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان از جمله مسیرهای زائران مراسم پیاده روی اربعین در کشور هستند و هر ساله در این ایام خوزستان میزبان هزاران زائر عتبات عالیات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار