استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

«افسران سپاه پیشرفت» طرحی برای استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر

«قناعت» طرح جهادی «افسران سپاه پیشرفت» را طرحی برای استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر در آموزش و پرورش دانست و گفت: اولین و بالاترین شاخص در جذب معلم باید ایمان، ولایتمداری و اعتقاد درونی افراد به نظام و انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۵۹۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰ - 17June 2023

طرح جهادی «افسران سپاه پیشرفت» طرحی برای استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: طرح جهادی «افسران سپاه پیشرفت» طرحی برای استفاده بهینه از توانمندی معلمان جهادگر در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه این طرح یکی از کارهای زیربنایی و اساسی برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و رفع ضعف‌ها و مشکلات آنان است، بیان داشت: اولین و بالاترین شاخص در جذب معلم باید ایمان، ولایتمداری و اعتقاد درونی افراد به نظام و انقلاب اسلامی باشد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و سهم بسیار زیاد آن در قبولی نهایی، تأکید کرد: بحث انتخاب مصاحبه‌ گران پذیرفته‌شدگان این آزمون استخدامی خیلی مهم است و باید با حساسیت دنبال شود.

قناعت با اشاره به وجود مشکلات در برخی از اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان، تصریح کرد: بازدید میدانی از این اردوگاه‌‌ها انجام و جلسه‌ای با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای پیگیری و حل مشکلات آن‌ها برگزار شود.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت موضوع بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۲، گفت: جلسه‌ای تا ابتدای شهریور با حضور فرمانداران و مدیران آموزش و پرورش در محل استانداری برگزار شود تا با برآورد امکانات، تجهیزات و سایر موضوعات حاشیه‌ای در بحث بازگشایی مدارس مشکلی نداشته‌ باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستور کار بررسی مشکل انشعابات آب، برق و گاز در یک باب مدرسه در بیرجند، متذکر شد: در اولین فرصت جلسه‌ای با محوریت فرماندار بیرجند برای پیگیری و رفع این مشکل برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار