مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران:

شهدا موجب وحدت جامعه شدند

کهن‌سال در حاشیه یادواره شهدای دالیخانی رامسر گفت: امروز باید از فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگ فضیلت‌ها و خوبی‌ها است، محافظت کرد. امروز همه ما به شهدا بدهکار هستیم و هرچه داریم از جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان عزیز است.
کد خبر: ۵۹۷۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 17June 2023

شهدا موجب انسجام بخشی، وحدت و یکپارچگی جامعه شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در حاشیه برگزاری یادواره شش نفر از شهدای دالیخانی شهرستان رامسر اظهار داشت: شهدا موجب انسجام بخشی، وحدت و یکپارچگی جامعه شدند، این شهدای عزیز ایران اسلامی به کشور ما عزت و آبرو دادند.

وی افزود: امروز جوانان و نوجوانان ما باید از زندگی و سیره شهدا درس شجاعت و غیرت و مردانگی بیاموزند، بانوان جامعه ما باید به توصیه شهدا در امر حفظ حجاب اسلامی عمل کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بر تکریم از شهیدان تأکید کرد و افزود: امروز باید از فرهنگ ایثار و شهادت که فرهنگ فضیلت‌ها و خوبی‌ها است، محافظت کرد. امروز همه ما به شهدا بدهکار هستیم و هرچه داریم از جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان عزیز است.

بازدید از گلزار شهدای شستا، نیرس بسطام، مراکز اقامتی بنیاد و حضور در مسابقات ورزشی همکاران بنیاد کشور از برنامه‌های مدیرکل بنیاد مازندران بوده است. اکبرزاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد و خلعتبری رئیس بنیاد رامسر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران را در این برنامه‌ها همراهی کردند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار