پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت مادر سردار شهید «پورقاسمی»

سرهنگ «حبیبی» با صدور پیامی، درگذشت مادر شهید والامقام سردار سرافراز حاج ابراهیم «پورقاسمی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵ - 17June 2023

پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان در پی درگذشت مادر شهید سردار «پورقاسمی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با صدور پیامی، درگذشت ام‌الشهید مرحومه حاجیه خانم سیده زرافشان جعفری مادر شهید والامقام سردار سرافراز حاج ابراهیم «پورقاسمی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت ام‌الشهید مرحومه حاجیه خانم سیده زرافشان جعفری، مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز و جادوانه شهید حاج ابراهیم پورقاسمی، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.

بی‌شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند که همواره نام و یاد او برای گیلانیان، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است و تمسک به اهل‌بیت(ع) بویژه حضرت فاطمه الزهرا(س) برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ در دوران درخشان دفاع مقدس خواهد درخشید.

اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید پورقاسمی و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار