فرمانده سابق مرزبانی استان مازندران عنوان کرد؛

رشد ۱۰۰ درصدی مأموریت‌های دریایی مازندران در برخورد با قاچاقچیان

سردار «حسینی» گفت: برخورد با قاچاقچیان یکی از مأموریت‌های دریابانی است که در این خصوص رشد ۱۰۰ درصدی داشتیم.
کد خبر: ۵۹۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ - 17June 2023

رشد ۱۰۰ درصدی مرزانی دریایی مازندران در برخورد با قاچاقچیانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی استان مازندران امروز با حضور سردار «ستاره» جانشین مرزبانی فراجا، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار شد.

سردار «سید تقی حسینی» فرمانده سابق مرزبانی استان مازندران امروز با اشاره به این که شناور‌ها با امنیت در دریای مازندران در حال تردد هستند، با بیان اینکه امنیت دریانوری به عهده مرزبانی است، اظهار داشت: مراقبت از مرز دریایی به عهده دریابانی مازندران است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت دریانوری به عهده دریابانی بوده که در ۲۰ درصد حاکمیت مرزی تثبیت شده است.

فرمانده سابق مرزبانی استان مازندران با اشاره به این که شناور‌ها با امنیت در دریای مازندران در حال تردد هستند، تصریح کرد: مازندران تنها استانی است که توانسته تمامی شناور‌های استان را ساماندهی کند، اگر ناامنی در حال بروز باشد با ساماندهی نسبت به شناسایی شناور اقدام می‌شود.

سردار حسینی گفت: ساماندهی دریا از طرح‌هایی بوده که در مدت بیش از ۶ سال با رضایت مسافران همراه بوده و عوامل دریابانی با محوریت انتظامی از بروز هرگونه ایجاد ناامنی جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان یکی دیگر از مأموریت‌های دریابانی است که در این خصوص با موفقیت رشد ۱۰۰ درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها