فرمانده مرزبانی مازندران:

مرزبانان و دریابانان مظهر اقتدار جامعه اسلامی هستند

سرهنگ «خسروی» گفت: مرزبانان و دریابانان مظهر اقتدار جامعه اسلامی هستند و این اقتدار در مواجهه با قانون‌شکنان بسیار قاطع و در برابر مردم همراه با عطوفت و مهربانی است.
کد خبر: ۵۹۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ - 17June 2023

مرزبانان و دریابانان مظهر اقتدار جامعه اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آئین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی استان مازندران امروز با حضور سردار «ستاره» جانشین مرزبانی فراجا، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران و سایر مسئولان استانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر برگزار شد.

سرهنگ «عبدالله خسروی» فرمانده مرزبانی استان مازندران  منشور مأموریت‌های مرزبانی را بر محور داشتن ایمان، اقتدار، آگاهی و انضباط خواند و اظهار داشت: رعایت این مؤلفه‌ها باعث عزت و اقتدار مرزبانان در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با مرزبانی می‌شود.

خسروی با اشاره به اینکه اقتدار مرزبانی در گرو ایجاد سرمایه اجتماعی است، و سرمایه اجتماعی در سایه مشارکت مردم ایجاد می‌شود، اظهار داشت: رویکرد اجتماعی مرزبانی موجب شده چهره مرزبان یک چهره محبوب و مردمی در بین مرزنشینان باشد.

این مقام مرزبانی رحمت، عطوفت و مهربانی همراه با اقتدار در مأموریت‌ها را نیز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: مرزبانی به بهترین شکل توانسته است این سه مولفه را در نقشه راه خود اجرایی کند و شاخصه‌های اقتدار را در ماموریت‌های خود به نمایش بگذارد.

این مسئول مرزبانی را تداوم بخش امنیت و کمک به ارتقای فرهنگ مرزنشینی دانست و عنوان داشت: امنیت محصول جمعی است که با مشارکت مردم و نهاد‌های اجتماعی محقق می‌شود و مرزبانی با رویکرد جامعه محوری و مشارکت پذیری در چند سال اخیر توانسته است، در عرصه برقراری امنیت در مرز‌های آبی و خشکی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

وی در پایان ایمان و اعتقاد به خدا، التزام به ولایت‌فقیه، تلاش در جهت ارائه خدمات بی‌منت به مردم و عمل به دستورات سلسله مراتب را از جمله ویژگی‌های مرزبان جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مرزبانان و دریابانان مظهر اقتدار جامعه اسلامی هستند و این اقتدار در مواجهه با قانون‌شکنان بسیار قاطع و در برابر مردم همراه با عطوفت و مهربانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار